• Viena este un oras tipic european, asemanator marilor orase europene, dar spre deosebire de acestea, este foarte compact si usor de vizitat. Majoritatea atractiilor turistice se gasesc in centrul orasului, fiind destul de usor de vizitat chiar pe jos sau folosind metroul pentru cateva statii. In capitala Austriei pot fi vizitate o serie intreaga de muzee, biserici si obiective ce fac ca turistii sa asalteze cu miile capitala Austriei.
• Grupul Sacher inseamna astazi patru cafenele si doua hoteluri de lux, singurele locuri din care poate fi cumparata prajitura devenita un simbol pentru Austria. Reteta Sacher Torte este tinuta secret chiar si la 180 de ani de la prima servire. In 1832, cancelarul austriac Klemens Wenzel von Metterich a organizat un banchet de stat cu invitati de rang inalt. Data fiind ocazia deosebita, printul i-a cerut bucatarului sau personal sa pregateasca un desert special care sa fie prezentat in premiera la receptie. Dar patiserul s-a imbolnavit grav cu o zi inainte, iar responsabilitatea pregatirii desertului a revenit ucenicului sau, un tanar de doar 16 ani, Franz Sacher.
• Marea Roata Vieneza (Riesenrad), acest adevarat simbol al Vienei este cea mai veche roata si cea mai mare din Europa Continentala. Din ea se poate admira privelistea intregii Viene. Are peste 25 de cabine si a fost construita in 1895 de catre Daniel Prater. A fost inaugurata in 1897, celebrand a 50-a aniversare a domniei imparatului Frantz Josef.
Hotel Austria Trend Ananas 4* sau similar Hotel Ananas | 4 star hotel in Vienna - Naschmarkt | Austria Trend (austria-trend.at)
Atentie! In situatia continuarii epidemiei de COVID 19, pot intervenii modificari ale conditiilor de calatorie, in sensul schimbarii datei de plecare sau a unor conditii strict administrative locale in tara sau la destinatie, conditii impuse independent de vointa organizatorului programului turistic.
• Informatii referitoare la Covid 19 – conditii de calatorie informative, cu actualizare pe site www.mae.ro – Austria
Cocktail Holidays asigura un insotitor de grup pe perioada mentionata, vorbitor de limba romana. El va supraveghea ca toate serviciile sa fie conforme cu programul prezentat la inscriere. Insotitorul de grup poate efectua modificari programului (schimbarea ordinii desfasurarii acestuia, ore), fara a afecta insa structura serviciilor. In cazul in care exista elemente neconforme fata de programul cumparat, conducatorul de grup trebuie sa depuna toate eforturile pentru a remedia problemele la fata locului.
ATENTIE! Biletele de avion sunt nerambursabile si nu permit modificari dupa emiterea lor. In cazul pachetelor de servicii care cuprind si transportul cu avionul (zbor regulat), agentia de turism organizatoare nu este raspunzatoare de eventualele modificari ale orelor de plecare si de sosire. Daca transportatorul este vinovat de aceste decalaje va acorda asistenta turistilor conform Regulamentului EC 261 din 2004 al Parlamentului European. Prima zi si ultima zi din sejur sunt destinate deplasarii catre/de la destinatie. Orele de plecare si sosire sunt informative, ele pot fi modificate de transportator cu un aviz prealabil, iar agentia organizatoare nu poate fi trasa la raspundere pentru eventualele modificari. Asezarea in microbuz/autocar la destinatie se face de catre insotitiorul de grup, pe baza listei cu ordinea inscrierii la program, incepand cu randul 2 de scaune din mijlocul de transport. Pentru siguranta pasagerilor pe perioada excursiei, primul rand de scaune este rezervat insotitorului de grup si ghidului local.
Preturile agreate la incheierea contractului pot sa creasca sau sa scada in functie de anumiti factori obiectivi. Cresterile de pret sunt influentate de cresteri ale cursului de schimb, cresteri ale pretului petrolului, cresterea taxelor de survol, etc. In cazul unei cresteri de pret mai mare de 8%, clientul poate rezilia contractul fara a plati penalizari de retragere. Scaderile de pret pot fi datorate unor promotii facute de partenerii externi sau de catre agentia organizatoare. Aceste reduceri sunt limitate pentru o anumita perioada timp si pentru un anumit numar de locuri. Promotia poate fi intrerupta inainte de terminarea perioadei de valabilitate fara obligatia din partea organizatorului de a anunta epuizarea locurilor puse in vanzare. In acelasi timp agentia organizatoare nu are obligatia de a reduce pretul conform promotiei, pentru clientii care au achizitionat anterior acelasi pachet, dar la un pret mai mare.
Prelucrarea datelor cu caracter personal furnizate de fiecare client sunt solicitate de furnizorii de servicii (transport, hoteluri, politie de frontiera, companie asigurari, etc.), iar noi trebuie sa le colectam si sa le transmitem mai departe pentru buna functionare si finalizarea serviciilor turistice.
vezi mai multe